Redaksjonsråd
Redaksjonsrådet
Kundeservicenytt skal være den ledende møteplassen for alle yrkesaktive som har en eller annen funksjon innenfor kundeservice, eller som har interesse for bransjen. For å oppnå dette er vi avhengig av dyktige fagpersoner. Vårt dyktige redaksjonsråd består av:
- Kim Nygaard, ekspert på digital merkevarebygging og SEO
- Trine Rode Kristiansen, gründer, foredragsholder og rådgiver
- Kari Skybak, ekspert på servicekultur
- Katarina Lalander Hamnes, kundebegeistringsekspert
- Trine Lise Næss Grimstad, spesialisten på å bygge opp små og store kundesentre
- Bård Brænde, gründer, forfatter og foredragsholder
Temaer vi dekker
Alle saker kategoriseres etter hvilket tema de berører. Klikker du på «emnefeltene», kommer du inn til arkivet hvor andre saker innenfor dette temaet ligger. Her er de ulike temaområdene, og klikk gjerne på emnefeltene og besøk arkivet allerede nå: