Dine ansvarsområder vil være
Resultatansvarlig – av leveranser og måloppnåelse innen service, salg, kvalitet og økonomi i team Oslo og hos leverandør av ekstern kundeservicetjenester.
Fagansvarlig – sørge for kvalitet på leveranse og servicenivå, samt innhold i kundedialog og sørge for fokus på rutiner, prosesser og policy.
Personalansvarlig – bistå ved rekruttering og ansettelser, sørge for jevnlig oppfølging av medarbeidere, oppfølging av fravær og nærvær samt oppfølging av kompetanse.
Driftsansvarlig – ansvarlig for å sikre riktige systemer, verktøyer og løsninger. Ivareta grensesnitt og bestiller-rolle mot Operations Manager. Ansvarlig for forvaltning og utvikling av alle telefoni- og IT-systemer som brukes av kundesenteret.
Vi tilbyr
- Store muligheter til å sette preg på og utvikle avdelingen
- Arbeidstid 08:00-15:30 ink. lunsj
- Gode pensjons- og personalforsikringer
- Moderne lokaler sentralt i Oslo med sykkelparkering, treningsfasiliteter og garderober
Er du klar for nye utfordringer?
Da ønsker vi å motta din søknad og CV. Har du spørsmål til stillingen ta gjerne kontakt med partner i Jobzone, Camilla Meland. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet forløpende da det er ønskelig med en snarlig oppstart.
Gleder oss til å høre fra deg!
Om oppdragsgiveren
Fremtind Service er Norges største AutoPASS-utsteder med mer enn 1,3 millioner norske bilister som kunder. Åtte milliarder kroner kreves inn hvert år av selskapet, fra mer enn 1,8 millioner aktive kjøretøy. I 2023 forventer vi å utstede over 8 millioner fakturaer. Fremtind Service er eid av Fremtind Forsikring som igjen er eid av SpareBank 1 Gruppen (65%) og DNB (35%). I en tid hvor både betalings- og transportvaner er i endring har Fremtind Service som mål å gjøre bompenger enklere og mer oversiktlig for bilistene. Selskapet er en plattform og katalysator for innovasjon i Fremtind-konsernet. Utvikling for Fremtind Service handler om å kontinuerlig forbedre dagens kundeløsninger, samtidig som helt nye tjenester skapes.