Om oss

Bransjens digitale møtested

Kundeservicenytt er et tverrfaglig møtested for deg som på en eller annen måte jobber med kundebehandling. Her skal du finne foredrag, forumer og fagstoff som interesserer, provoserer og inspirerer, og vi inviterer deg til å delta i diskusjoner og samtaler med kolleger fra hele bransjen.

En god løsning i et dårlig år

På mange måter er Kundeservicenytt en digital versjon av Call Center-dagene, bransjens årlige fagfest med utdelingen av den gjeve Kundeserviceprisen som høydepunkt. Da Call Center-dagene ble avlyst i 2020 på grunn av koronapandemien, var mange bekymret for at de skulle miste denne viktige arenaen, og vi bestemte oss for å lage et digitalt møtested, Kundeservicenytt, i stedet. Samtidig er Kundeservicenytt så mye mer.

Viktig for en bransje i endring

Selv uten koronakrisen er kundeservice en bransje som står overfor store endringer, blant annet som følge av digital teknologi og endringer i kundenes forventninger og krav. Derfor er Kundeservicenytt så viktig, fordi det vil være et faglig møtested som utvikler seg i takt med tiden, der du vil få innsikt i utviklingen i bransjen, og inspirasjon, råd og tips til å takle utfordringer i din arbeidshverdag.

La oss snakke sammen

Kundeservicenytt er et nettsted av og for de som på en eller annen måte jobber med kunder. Enten du jobber på et kundesenter, er en del av et team i en markedsavdeling, eller leder en salgsorganisasjon, vil vi at du skal føle deg hjemme her. Vi vil at Kundeservicenytt blir en del av din arbeidshverdag fordi du opplever det som et nyttig og inspirerende nettsted. Men mest av alt ønsker vi at du deltar, og vi hører gjerne fra deg om du har innspill og ideer til hvordan Kundeservicenytt kan bli bedre.

Bli medlem

Som medlem (+abonnent) i Kundeservicenytt får du tilgang til alt av fagartikler, foredrag og annet faglig innhold som legges ut fortløpende. I tillegg blir du invitert til å delta på workshops, webinar og kurs, og du kan snakke med andre medlemmer i ulike forumer. Lurer du på noe med hensyn til medlemskap, eller har innspill til Kundeservicenytt, kan du sende en e-post til redaktør Corinne Hilde Fjellås på corinne@kundeservicenytt.no så svarer hun deg så fort hun kan.

Velkommen til Kundeservicenytt – hele bransjens møtested på nett!