Bli abonnent
Kundeservicenytt tilbyr deg to muligheter:
- Motta nyhetsbrev hver uke, med spennende saker (dette er gratis, men noen saker vil være bak betalingsmur). Tegn dette medlemskapet her.
- Tegn et Kundeservicenytt+-medlemskap, og få tilgang til alt innhold + at du kan nyte godt av en rekke andre fordeler. Les om hvorfor vi lanserer Kundeservicenytt+ og hva du får ut av dette programmet
Kundeservicebransjens beste fordelsprogram for ledere og ansatte som ønsker å holde seg faglig oppdatert.
Medlemskapet gir deg følgende fordeler:
- Tilgang til alt innhold på Kundeservicenytt. Du får saker om teknologi og innovasjon, beste praksis fra bedrifter, analyser, podcaster, videoforedrag, webinarer, portrettintervjuer, bedriftscaser m.m.
- Ukentlige nyhetsbrev på epost med 2-3 utvalgte saker. Vi når flere tusen ledere og ansatte innenfor kundeservicefunksjonen, og er dermed bransjens største nyhetskanal.
- Eksklusive invitasjoner til webinarer, fagkvelder, frokostseminarer o.l. Ofte er disse gratis for våre medlemmer
- Gode rabatter på relevante kurs. Blant annet hos vårt søsterselskap, Confex AS, som årlig arrangerer flere hundre kurs.
- Rabattert pris på Call Center-dagene, som siden 1999 har samlet bransjen og dermed er landets lengstlevende og største møteplass for alle som jobber med kundeservice. Vi kommer straks med mer informasjon om høstens konferanse.
- Vi jobber også med å utvikle ulike nettverksarenaer, hvor du både skal kunne lære mer, dele erfaringer og bli kjent med andre.
- Lukrative «verv en venn»-premier. Verveprogrammet er under utvikling og lanseres innen kort tid. Aktuelle premier blir Kundeservicenytt-effekter, gavekort, cash points m.m.
Pris: Kun 1990 kroner per år. Se våre abonnementsbetingelser her.
Har du arbeidskollegaer som har interesse av Kundeservicenytt? Send epost til hei@kundeservicenytt.no og motta et lukrativt firmatilbud for flere brukere.