Fagløypa 2022
Fagløypa ble lansert 10.11.2022, på Call Center-dagen 2022 som Kundeservicenytt arrangerte sammen med blant annet Virke. Fagløypa serverer inspirerende og lærerike aktiviteter hver måned, og i november og desember fikk våre abonnenter glede av følgende aktiviteter:
28.11.2022
Først ut var Katarina Lalander Hamnes, spesialist på kundebegeistring. Gjennom foredraget “Kundeservice og kundebegeistring” ga hun de viktigste tipsene for å skape de beste kundeopplevelsene.
Her blir du bedre kjent med Katarina.
19.12.2022
“Skriv godt – bli forstått!” het foredraget til tekstdoktor Christine Calvert. Blant annet viste hun teknikker som setter deg i stand til å engasjere leserne dine. Det innebar blant annet hvordan du kan skrive så klart at folk forstår, samt hvordan unngå misforståelser. Foredraget var et must for alle som kommuniserer skriftlig!
Får flere tips av Christine her (om det er lurt å bruke emojis?) og 10 epost-bud for ledere.