Happiness and joyful concept - group of happy women people celebrate. all together blowing confetti and having fun - new year eve and party event for group of beautiful girls -white clear  background

Temperaturen stiger på Kundeserviceprisen 2023 – bli med på webinar!

Torsdag 5. januar kunne du bli med på «Temperaturen på Kundeserviceprisen 2023». Der deles innsikt fra kontakten med 200 deltakere. Flere webinarer er på planen.

Meld deg på her!

Ny privatkunde – hvordan tar dere meg imot, og hvorfor?

Dette er temaet for webinaret torsdag 5. januar 2023.  Webinaret er gratis og passer for:

  • Leder på kundesenteret
  • Kundebehandler
  • Markedsansvarlig

Kundeserviceprisen

Sammen med SeeYou jobber Omnicus med å gjøre innsikt – om og fra Kundeserviceprisen – tilgjengelig for dere som er deltakere, og for dere som ikke er det.

Jan Sverre Reboli Paulsen Kundeserviceprisen

Kundeserviceprisen er en pådriver for enda bedre kundeopplevelser!

Jan Sverre Reboli Paulsen, Rådgiver i SeeYou og ansvarlig for Kundeserviceprisen

I løpet av gjennomføringen av Kundeserviceprisen 2023 har du mulighet til å delta på en serie med webinarer.

Tema og datoer for kommende webinarer:

05.01.2023 – kl 0900: Hvordan tar dere meg imot og hvorfor?

02.02.2023 – kl 0900: Hvordan tar du meg med inn i din verden?

02.03:2023 – kl 0900: Følte jeg meg verdsatt og ville jeg handlet?

30.03.2023 – kl 0900: Oppsummering av Kundeserviceprisen 2023

Kundeserviceprisen måler kundeopplevelsen for nye privatkunder.

Kundeserviceprisen – «Best i test» har alltid fokusert på kundeopplevelsen man får når man er privatkunde, og ønsker å bli kunde eller opprette et kundeforhold. Dette betyr at Kundeserviceprisen ikke undersøker eksisterende kunders kundeopplevelse. Det betyr også at kundeservice bak en innlogging eller lignende heller ikke blir målt. Kundeserviceprisen måler altså kundeopplevelsen for nye privatkunder.

Mystery Shoppere

Hvert enkelt kundesenter blir kontaktet 25 ganger. Mystery Shoppere fra SeeYou bruker tilpassede rollespill når de er i kontakt med kundebehandlerne. Kundeserviceprisen undersøker kundeopplevelsen på telefon, på e-post eller via kontaktskjema og på chat og Messenger. For de kundesentrene som ikke har alle kontaktkanalene tilpasses antallet kontakter til de kanalene senteret benytter, så totalen alltid er 25 kontakter. Det teller ikke negativt i Kundeserviceprisen å ikke bruke alle kanalene.

Rollespillene shopperne benytter tilpasses den enkelte bransje, og SeeYou jobber for at henvendelsene skal være så generiske som mulig for å sikre så like rammebetingelser som mulig. Rollespillene vil naturlig nok variere mellom bransjene, men alle utarbeides med samme målsetning om likest mulige rammebetingelser.

Måling av kundeopplevelse

Etter en gjennomført kontakt med et kundesenter rapporter shopperen sin opplevelse i SeeYou sitt system. Shopperen besvarer en lang rekke spørsmål knyttet til kundeopplevelsen de akkurat har fått. I tillegg fyller shopperen inn kommentarer om de aktuelle prestasjonene de har opplevd. I Kundeserviceprisen fokuseres det på kundeopplevelsen, og ikke på produktet, tjenesten eller prisen som sådan.

Delta på webinaret og få innsikt i hvordan ditt kundesenter kan ta nye steg, og samtidig hva undersøkelsen avdekker underveis før vinnere skal kåres i 2023. Meld deg på her.