Sjekk hvem som deltar her!
Helt siden 2007 har SeeYou i samarbeid med Confex arrangert og gjennomført Kundeserviceprisen. Nå også sammen med Kundeservicenytt og Omnicus. Det hele startet som et svar på en undersøkelse av Norges dårligste kundesenter.
Innsikt og trening
Gjennom Kundeserviceprisen gis kundesentrene mulighet til å få god og grundig innsikt om kundeopplevelsen hos dem. Innsikten hentes inn gjennom 25 kundehenvendelser, og fordeles på seks prestasjonsområder. Den hentes inn gjennom fire måneder og presenteres, beskrives og analyseres for at den skal være enkel å bruke internt.
Med innsikten får lederne i kundesentre over hele Norge mulighet til å identifisere hvilke prestasjoner som bør utvikles og trenes på. Og de får innsikt i hvilke som skal vedlikeholdes og tas vare på.
Jan Sverre Reboli Paulsen
Årets nyheter
I Kundeserviceprisen 2023 er det flere nyheter. Her er en rask oversikt:
- 19 klasser (24 i 2022)
- 200 deltakere (192 i 2022)
- Et nytt prestasjonsområde
- To nye CX-spørsmål
Årets webinarserie
Webinarene er gratis og passer for:
- Leder på kundesenteret
- Kundebehandler
- Markedsansvarlig
Her kan du melde deg på webinarene.
Alt du trenger å vite og mer til!
Få oversikt over deltakerne her: Deltakere 2023
Se alle klassene her: Klasser 2023
Se alle prestasjonsområdene her: Prestasjonsområder 2023
Se nye customer experience-spørsmål her: CX
Vi ønsker alle deltakerne og alle kundebehandlerne lykke til i Kundeserviceprisen!
P.S. For oppdatering frem til den store kåringen – følg med i nyhetsbrevene og her på Kundeservicenytt