Hvordan motivere og beholde dyktige kundeservicemedarbeidere?
Delta på konferansen sammen! På årets Call Center-dag 10. november har vi tilrettelagt for både leder og medarbeider.
For ledere finner du sesjonene Mennesker & teknologi og Strategi & ledelse, og for kundeservicemedarbeideren vil det være midt i blinken med Kundeinnsikt & service .
Hva koster det å delta?
Deltakeravgiften er 6.995,- (+ mva) for medarbeider, og 8.995,- (+mva) for leder. Inkludert i prisen er:
- Konferanseprogrammet, hvor du velger temaer du vil delta på
- All servering gjennom dagen (kaffe, pausemat og lunsj)
- Festbankett og prisutdeling etter konferansen – treretters middag inkludert drikke
- Kundeservicenytt+, et fordelsprogram for livslang læring innenfor kundeservicefunksjonen
Grupperabatt!
Benytt sjansen til å la hele gjengen delta på konferansen. Ta kontakt på hei@kundeservicenytt.no og få et supergodt tilbud.
Programinnholdet for Kundeinnsikt & service
God kundeservice i praksis – hvorfor dette er viktigere enn noen gang
Eksperten Trine Rode Kristiansen snakker om intern kultur og godt arbeidsmiljø – hvordan påvirker det kundene
En Mystery Shoppers hverdag før Kundeserviceprisen
Hvordan kontaktes kundesentre av «hemmelige» kunder, hvordan regnes resultatene ut, og hva gjør vinnerne bedre enn de andre? Med Jan Sverre Reboli Paulsen, SeeYou og Herr/Fru/Frøken X
Kundesenteret bak vinneren av prisen Årets Kundesenter – Best i test 2022
Outsourcing av kundeservicen er en suksesshistorie – hør hvordan Kulant samarbeider med oppdragsgiver Helthjem for å gi kundene den aller beste servicen
Hersketeknikker i praksis – slik identifiserer og møter du disse når de oppstår
Lederutvikler og coach Erica Grunnevoll gir deg råd om hvordan du svarer og forebygger hersketeknikker
Slik håndterer du ulike mennesketyper i stressituasjoner
Psykolog John Petter Fagerhaug, om konflikter og kranglefanter, og hvordan du møter ulike personlighetstyper på rett måte
Ta med deg hele gjengen!
Veldig ofte får vi høre av medarbeiderne at «her skulle sjefen min ha vært med!»
Nå har du muligheten. Tilbring deler av konferansen sammen, fordel dere til ulike temaer underveis i løpet av dagen, og møt hverandre igjen til mingling og festmiddag. En hel dag og kveld for virkelig å bygge teamet!
Her finner du påmeldingsskjemaet.
Her kan du se det foreløpige programmet. Mange godbiter venter på dere!
Har du noen spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med oss på hei@kundeservicenytt.no