Kamp om kundeservicemedarbeiderne!

Kundeservicemedarbeidere er i vinden som aldri før. Callcentre og kundeserviceavdelinger i store og små virksomheter er stadig på jakt etter nye medarbeidere. Ledige stillinger utlyses kontinuerlig. Da gjelder det å sørge for at de som allerede jobber hos deg, blir hos deg!

Hvordan motivere og beholde dyktige kundeservicemedarbeidere?

Delta på konferansen sammen! På årets Call Center-dag 10. november har vi tilrettelagt for både leder og medarbeider.

For ledere finner du sesjonene Mennesker & teknologi og Strategi & ledelse, og for kundeservicemedarbeideren vil det være midt i blinken med  Kundeinnsikt & service .

Hva koster det å delta?

Deltakeravgiften er 6.995,- (+ mva) for medarbeider, og 8.995,- (+mva) for leder. Inkludert i prisen er:

  • Konferanseprogrammet, hvor du velger temaer du vil delta på
  • All servering gjennom dagen (kaffe, pausemat og lunsj)
  • Festbankett og prisutdeling etter konferansen – treretters middag inkludert drikke
  • Kundeservicenytt+, et fordelsprogram for livslang læring innenfor kundeservicefunksjonen

Grupperabatt!

Benytt sjansen til å la hele gjengen delta på konferansen. Ta kontakt på hei@kundeservicenytt.no og få et supergodt tilbud.

Programinnholdet for Kundeinnsikt & service

God kundeservice i praksis – hvorfor dette er viktigere enn noen gang

Eksperten Trine Rode Kristiansen snakker om intern kultur og godt arbeidsmiljø – hvordan påvirker det kundene

En Mystery Shoppers hverdag før Kundeserviceprisen

Hvordan kontaktes kundesentre av «hemmelige» kunder, hvordan regnes resultatene ut, og hva gjør vinnerne bedre enn de andre? Med Jan Sverre Reboli Paulsen, SeeYou og Herr/Fru/Frøken X

 Kundesenteret bak vinneren av prisen Årets Kundesenter – Best i test 2022

Outsourcing av kundeservicen er en suksesshistorie – hør hvordan Kulant samarbeider med oppdragsgiver Helthjem for å gi kundene den aller beste servicen

 

Hersketeknikker i praksis – slik identifiserer og møter du disse når de oppstår

Lederutvikler og coach Erica Grunnevoll gir deg råd om hvordan du svarer og forebygger hersketeknikker

 

Slik håndterer du ulike mennesketyper i stressituasjoner

Psykolog John Petter Fagerhaug, om konflikter og kranglefanter, og hvordan du møter ulike personlighetstyper på rett måte

Ta med deg hele gjengen!

Veldig ofte får vi høre av medarbeiderne at «her skulle sjefen min ha vært med!»

Nå har du muligheten. Tilbring deler av konferansen sammen, fordel dere til ulike temaer underveis i løpet av dagen, og møt hverandre igjen til mingling og festmiddag. En hel dag og kveld for virkelig å bygge teamet!

Her finner du påmeldingsskjemaet.

Champagneglass

Her kan du se det foreløpige programmet. Mange godbiter venter på dere!

Har du noen spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med oss på hei@kundeservicenytt.no