Tirsdag 14. juni kl 10.00-11.00 har vi invitert Trine Rode Kristiansen, gründer av Kundeserviceskolen, og Jan Sverre Reboli Paulsen, sjefen for Kundeserviceprisen i SeeYou, til en inspirerende frokostprat.
Påmelding
Send en e-post til hei@kundeservicenytt.no, og fortell oss at du vil delta. Da sender vi deg mer informasjon og link til innlogging.
Morgenmøtet er gratis, og det er begrenset antall plasser.
Dagens agenda handler om menneskene
Vi tviler ikke på at du er en god leder, men vi tror at de aller fleste av oss kan ha nytte og glede av å få litt innspill utenfra.
Hvordan øke resultatene ved å ta vare på medarbeiderne dine, er noe av det vi skal snakke om.
Det er altfor få ledere som setter av tid til å la medarbeiderne sine ventilere!
Trine Rode Kristiansen
Vi spør Trine hva hun mener med å ventilere.
– Jeg mener at medarbeiderne fortjener å kunne få lov til å «buse ut med det de har på hjertet». Enten de har hatt en vanskelig samtale, kanskje flere på rad, eller om det er andre ting som skaper grums. Ved å være en leder som skaper et trygt miljø for medarbeideren, vil du få mye igjen. Dette et en av tingene vi skal vi snakke om på morgenmøtet.
En annen ting vi skal snakke om er hvorfor blir noen best i klassen, gang på gang.
Det er ikke tilfeldig når noen lykkes, og andre ikke. Noen kundebehandlere klarer å skape magiske møter.
Jan Sverre Reboli Paulsen
Jan Sverre Reboli Paulsen, Kundeserviceprisen, SeeYou
Morgenmøtet er gratis, og det er begrenset antall plasser.
Ønsker du å være med? Send en e-post til hei@kundeservicenytt.no, og fortell oss at du vil delta. Da sender vi deg mer informasjon og link til innlogging.