Ikke gå glipp av earlybirdpris på Call Center-dagen frem til 1. juni
Her kan du se hele programmet.
Viktige nyheter!
Det er en stor glede å kunne arrangere denne årlige møteplassen igjen, etter at Call Center-dagene 2020 og 2021 ble avlyst pga. pandemien. Merk at denne gangen smeller vi til med en dagskonferanse! Men – i tillegg blir det aktuelle webinarer underveis, så i løpet av 2022 vil du få mye aktuelt stoff og gode foredrag servert.
Call Center-dagen 2022 – rene kinderegget!
En annen gladnyhet vi kan formidle er at denne dagen er både for leder og medarbeider. I tillegg til strategi og teknologi vil det være et helt eget spor for kundeservicemedarbeidere og agenter, hvor kundeservice er hovedessensen. I tillegg vil store deler av konferansen bli streamet, slik at de som ikke har mulighet til å delta fysisk, kan få opplevelsen rett til sin PC.
Og ikke nok med det…
Her blir det fest!
I tillegg til en tettpakket faglig dag, går vi inn i kvelden med en skikkelig feiring av bransjen. Det blir en festmiddag med underholdning, prisutdelinger og ikke minst får du sjansen til å treffe dine bransjekollegaer og kanskje skape nye bekjentskaper.
Sett av dagen og kvelden allerede nå!
Sørg for at kalenderen din ikke fylles opp av noe annet 10. november 2022. Vi lover fullt hus og stormende jubel i Oslo sentrum.
Påmelding gjør du her.
Call Center-dagene er landets største og lengstlevende møteplass for kundeservicebransjen. I mer enn 20 år har vi samlet flere tusen ledere og ansatte med ulike roller. Det betyr at få fagsamlinger har bidratt mer til å bygge kompetanse og profesjonalisere denne voksende og spennende bransjen.
Corinne Fjellås, redaktør i Kundeservicenytt og ansvarlig for Call Center-dagene 2022