Arrangementet ble gjennomført på kulturscenen Røverstaden, og det var over 130 forventningsfulle deltakere som ventet spent på hvem som skulle vinne i de ulike klassene. Jan Sverre Reboli Paulsen fra SeeYou holdt stødig i alle trådene i hele gjennomføringen.
Jan Sverre Reboli Paulsen, SeeYou
Foredrag og læring
I den første delen av gjennomføringen ble vi servert foredrag fra SeeYou, Arbeidstilsynet, Godlevert, Flyr, Kolumbus og Omnicus. Vi lærte at det var Verdens arbeidsmiljødag, at hundenavnet Pifa står for Positiv Innstilling Forandrer Alt og ikke minst at omsorgsledelse leder til fantastiske resultater innen kundeservice. En meget godt sammensatt program for oss som var i salen for å lære.
Kjetil Nordbø, Customer Service Manager, Kolumbus
Prisutdeling, jubel og fest
Deretter kom festen og selve prisutdelingen. I alt 28 priser skulle deles ut, og det var full jubel for mange, og tårer og skuffelse for noen. I noen av klassene var det mange deltakere, og det var close race for mange i teten.
Her kan du lese alt om resultatene i Kundeserviceprisen 2022.
Kraftbransjen i hardt vær
Som vi tidligere har skrevet om har det mildt sagt vært en krevende tid for kraftbransjen. Da blir det ekstra stas å vinne Kundeserviceprisen Best i test.
Våre medarbeidere på kundesenteret har vært helt enestående, og det er takket være dem vi kan ta imot denne prisen.
Linda Engan, kundesjef i Polar Kraft
Vi gratulerer alle vinnerne!