Kundeserviceprisen_kundeservicenytt NY 2022

Torsdag 28. april skjer det!

Hvem vinner Kundeserviceprisen 2022?

Torsdag 28. april 2022 skjer det store saker i bransjen. Da skal nemlig vinnere i 24 klasser kåres, og ikke minst,  Årets kundesenter – Best i test!

Happeningen skjer på kulturscenen Røverstaden i Oslo, og holder på fra kl 12.00 – 22.00. Først får du møte foredragsholdere fra bransjen, som forteller hvordan de jobber, hva de fokuserer på og hva dette gir deres kundesenter. Arbeidstilsynet, Godtlevert, Flyr, Kolumbus og Omnicus er noen av de du får oppleve fra scenen. Etterpå blir det fest!

Nettverking med gamle og nye bekjentskaper

Etter foredragene blir det jubel, mingling, mat og drikke i en uformell setting. Og hele kvelden er satt av til å hylle alle de magiske kundebehandlerne som har deltatt i Kundeserviceprisen 2022.

Det fylles fort opp, så her er det førstemann til mølla!

Her kan du melde deg på, se hele programmet, og lese mer om de ulike klassene som konkurrerer om de gjeve prisene. Og du – jo flere som kommer sammen, jo mer moro!