Kundeservicenytt Pluss

Vi lanserer Kundeservicenytt+

Bransjens råeste fordelsprogram for læring!

For å øke kvaliteten og variasjonen på innholdet i Kundeservicenytt, samt utvide læringsmulighetene for våre lesere, lanserer vi nå Kundeservicenytt+. Dette fordelsprogrammet gir deg tilgang til alt innholdet, du mottar eksklusive invitasjoner til seminarer, kan delta i nettverkssamlinger, får rabattert pris på kurs og konferanser, muligheter for vervepremier og mye mer.

Registrer deg allerede i dag (eller ta en gratis prøvemåned). Da får du gleden av et spennende videoforedrag med Norges dyktigste tekstdoktor, Christine Calvert.

Gjennom 20 år med Call Center-dagene mottok vi ofte tilbakemeldinger fra deltakerne om at de savnet et fagnettsted for kundeservicefunksjonen. Det var bakgrunnen for at vi i oktober 2020 lanserte Kundeservicenytt, som da ble Norges første rene nettsted for denne voksende bransjen.

I dag, halvannet år senere, er det gledelig å se at Kundeservicenytt har blitt et viktig bidrag til læring og inspirasjon for bransjen, og hver tirsdag mottar rundt 8000 ledere og ansatte våre nyhetsbrev.

Den positive responsen gir sterk motivasjon til å videreutvikle Kundeservicenytt. Både på kvalitet på innholdet vi presenterer, men ikke minst vårt ønske om å tilby læring på flere arenaer – også fysiske. Et godt eksempel her er Call Center-dagen, som vi sammen med Virke drar i gang for 21. gang til høsten.

Redaktør Corinne Hilde Fjellås

Grep som vi har gjort for å forbedre Kundeservicenytt:

Etableringen av fordelsprogrammet Kundeservicenytt+ er et kraftfullt grep for at du skal bli inspirert til å lære mer. Både på digitale og fysiske arenaer.

Les mer om Kundeservicenytt+, hva fordelsprogrammet innebærer og hvordan du blir medlem.