Gjennom 20 år med Call Center-dagene mottok vi ofte tilbakemeldinger fra deltakerne om at de savnet et fagnettsted for kundeservicefunksjonen. Det var bakgrunnen for at vi i oktober 2020 lanserte Kundeservicenytt, som da ble Norges første rene nettsted for denne voksende bransjen.
I dag, to år senere, er det gledelig å se at Kundeservicenytt har blitt et viktig bidrag til læring og inspirasjon for bransjen, og hver tirsdag mottar rundt 8000 ledere og ansatte våre nyhetsbrev.
Den positive responsen gir sterk motivasjon til å videreutvikle Kundeservicenytt. Både på kvalitet på innholdet vi presenterer, men ikke minst vårt ønske om å tilby læring på flere arenaer – også fysiske.
Redaktør Corinne Hilde Fjellås
Grep som vi har gjort for å forbedre Kundeservicenytt:
- I fjor høst startet vi et samarbeid med Silvija Seres og LØRN, og jevnlig presenterer vi relevante podcaster for kundeservicefunksjonen.
- Sammen med blant annet Virke arrangerte vi 10. november på Radisson Blu Skandinavia Hotel Call Center-dagen for 21. gang. Se en reportasje fra arrangementet.
- Vi har etablert et redaksjonsråd bestående av dyktige fagpersoner innenfor feltet, og sammen skal vi tilby mye spennende fremover!
- På Call Center-dagen 2022, lanserte vi Fagløypa, det kraftigste grepet som er tatt for å skape livslang læring for alle som arbeider med eller innenfor kundeservicefunksjonen.
Etableringen av fordelsprogrammet Kundeservicenytt+ er et kraftfullt grep for at du skal bli inspirert til å lære mer. Både på digitale og fysiske arenaer.