Pål Bringe (2)

Når kundeservicen overgår dine forventninger

Helt konge!

Noen ganger møter man på service som gjør inntrykk. Det opplevde jeg i går.

Jeg kom til Oslo Sportslager og skulle hente mine nye slalåmstøvler, og få tilpasset disse til skiene mine.

Da det var min tur, møtte jeg på Pål Bringe. En ung, energisk fyr som fant fram de bestilte støvlene, satte de på disken og utbrøt – helt konge!

Det gjorde meg utrolig glad, han bekreftet at valget mitt var bra!

Neste ting på lista, ny sekk. Jeg viste bilde av Osprey-sekken jeg ønsket meg, han fant den fram, og nok en gang – helt konge! Og jeg – jeg var enda gladere.

Så hadde vi siste notat på lista. Nye staver. Ikke noe problem, da må du ha disse karbonstavene. De veier nesten ingen ting, og kommer til å følge deg perfekt i svingen! Helt konge!

– Folk husker ikke alltid hva du sier eller gjør. Men de husker hvordan du får dem til å føle seg.

Man kan si mye om effektivisering og automatisering, men det å møte et menneske som får deg til å føle deg helt konge – ja det setter spor! Så tusen takk, Pål. You made my day!