Ekspertpanelet-alle-7

Eksperter til Kundeservicenytt!

Verdens beste kundeservice kommer ikke av seg selv. Bak enhver god kundeopplevelse ligger det hardt arbeid, og ikke minst dyktige mennesker. Vi i Kundeservicenytt er så heldige at vi har fått med oss en hel gjeng av disse dyktige menneskene, som fremover vil bidra til at vi kan gi deg enda bedre opplevelser i form av godt innhold.

Beste praksis og gode tips
I spørreundersøkelsen som ble gjort i januar 2022 lurte vi blant annet på hvilke temaer som er best likt. Beste praksis og gode tips kom på en førsteplass, tett fulgt av trender, ledelse, innovasjon og teknologi. Det forteller oss at vi har en lesergruppe som ønsker variert innhold.

Hvem er ekspertene?
Fremover vil du få bli bedre kjent med denne fantastiske gjengen i form av intervjuer av hver enkelt. Her får du en kort introduksjon:

Katarina Lalander Hamnes, kundebegeistringsekspert
Katarina har service og kundebegeistring som sitt spesialområde, og har jobbet som foredragsholder og rådgiver siden 1988. I tillegg utvikler hun treningsverktøy og skriver bøker. Hun har bred erfaring fra en rekke forskjellige bransjer, som kundesenter, reiseliv, restaurant, handel og fra kommuner.

Kim Nygaard, ekspert på digital merkevarebygging og SEO
Kim jobber som markedssjef i kommunikasjonsbyrået Metro Branding,  og brenner for god digitalkommunikasjon. Bred erfaring innen kundeservice og kundereisen, og er en meget etterspurt foredragsholder

Jannecke Drangert-Hveding, gründer og direktør
Jannecke er en nestor innen kundeopplevelse og kundedrevet forretningsutvikling. Hun har lang erfaring fra arbeid med kundereisen, samt ulike konseptutviklings- og endringsløp med kunden i fokus. Hun var grunnlegger og administrerende partner for en av de første aktørene innen kundeopplevelse og kundedrevet innovasjon i Skandinavia.

Bård Brænde, gründer, forfatter og foredragsholder
Bård er en motiverende og energisk foredragsholder, som brenner for temaer som arbeidsglede, samhandling og strategi. «Organisasjoner som vet at nøkkelen til god inntjening er fornøyde kunder – samt at nøkkelen til fornøyde kunder er fornøyde ansatte.»

Kari Skybak, ekspert på servicekultur
Kari er opptatt av arbeidsglede, medarbeideransvar, positiv kultur, service og ledelse. I 13 år var hun HR-direktør i Flytoget AS, som i hennes periode oppnådde svært gode økonomiske resultater, topp-plasseringer i Great Place to Work, stadig høyere kundetilfredshet og halvering av sykefraværet.

Trine Rode Kristiansen, gründer, foredragsholder og rådgiver
Trines verdier handler om mennesker. Hun er opptatt av hvordan mennesker møter hverandre gjennom mer bevisst kommunikasjon og atferd med både hodet og hjertet. Gjennom menneskebehandling fremfor kundebehandling bidrar hun til å løfte bedrifter, organisasjoner eller enkeltpersoner til å bli bedre rustet til å håndtere alle typer mennesker og utfordrende situasjoner.

Trine Lise Næss Grimstad, spesialisten på å bygge opp små og store kundesentre
Med innsikt i sammenhengen mellom medarbeiderentusiasme og kundelojalitet, er det spesielt kulturbevissthet, og tydelig, inspirerende og forutsigbar ledelse som kjennetegner Trine Lises kompetanseområder.