LØRN_Bilde Seres og Braut
FOTO: LØRN/Sven Øvergaard

Livslang læring i praksis

Ukens episode: Kundeopplevelse som forretningsmodell

Få med deg Silvijas samtale med Berit Braut, director of customer experience i Visma Group. Blant annet snakker de om hvorfor det i en digital verden er så viktig å være oppmerksom på de små tingene som utgjør en forskjell, og som skaper WOW-øyeblikk for kundene.

I våre podcaster samtaler Silvija Seres med landets fremste næringslivsledere, politikere, akademikere, gründere m. fl.

I dag møter hun Berit Braut fra Visma Group, rundt en samtale om hva customer experience betyr og hva det er som faktisk driver kundeverdi. Blant annet kommer de inn på kundereisen, omorganiseringer, kundeverdi og forenkling.

Man kan ha et veldig godt produkt og moderne teknologi isolert, men det er først når kunden ser verdi i anvendelsen av teknologien det kan kommersialiseres og skape forretningsverdi.

Berit Braut, Visma Group

Hør ukens episode (23 min)

Sagt om Lørn University’s program for livslang læring:

Dette er det beste programmet for livslang læring vi noensinne har gjennomført. Det har engasjert hele organisasjonen. Sterke bonuseffekter har vært flere salgs leads og referansehistorier

Asle Sjørbotten, adm.dir. i Vitari

Om Lørn

LØRN er en digital læringsplattform ledet av Silvija Seres. LØRN tilbyr lydbasert mikrolæring, som revolusjonerer utdanningsformatet ved å implementere lyd som teoretiske kilder som utgjør kunnskapsrike mikrograder som kan tilegnes hvor som helst og når som helst. Silvija Seres er grunnleggeren av Norges mest populære plattform for teknologipodcaster – Lørn.Tech, som fungerer som en læreplan for over 900 episoder i 35 teknologiske emner.

Mer om LØRN

Følg LØRN på Facebook