Redningsselskapet_LØRN
FOTO: Redningsselskapet

Livslang læring i praksis

Ukens episode: Kundesentrisk utvikling av nye tjenester

Få med deg Silvijas samtale med Fredrik Sahlin, salgs- og Markedsdirektør  i Redningsselskapet. Blant annet snakker de om kundesentrisk utvikling av nye tjenester og kundereiser. 

I våre podcaster samtaler Silvija Seres med landets fremste næringslivsledere, politikere, akademikere, gründere m. fl.

I tillegg til temaet kundesentrisk utvikling av nye tjenester og kundereiser, lærer vi om viktigheten av å samle et helhetlig databilde av kunden for å skape relevante kundeopplevelser som igjen gir økt kundetilfredshet og økt levetid på kunderelasjonen.   

Nordmenn er tidlige brukere av teknologi. Det gjør at vi har en fantastisk konkurransefordel innenfor forbrukerorientert teknologi som kan skaleres globalt.

Fredrik Sahlin, Redningsselskapet

Hør ukens episode (38 min)

Sagt om Lørn University’s program for livslang læring:

Dette er det beste programmet for livslang læring vi noensinne har gjennomført. Det har engasjert hele organisasjonen. Sterke bonuseffekter har vært flere salgs leads og referansehistorier

Asle Sjørbotten, adm.dir. i Vitari

Om Lørn

LØRN er en digital læringsplattform ledet av Silvija Seres. LØRN tilbyr lydbasert mikrolæring, som revolusjonerer utdanningsformatet ved å implementere lyd som teoretiske kilder som utgjør kunnskapsrike mikrograder som kan tilegnes hvor som helst og når som helst. Silvija Seres er grunnleggeren av Norges mest populære plattform for teknologipodcaster – Lørn.Tech, som fungerer som en læreplan for over 900 episoder i 35 teknologiske emner.

Mer om LØRN

Følg LØRN på Facebook