Podcast Kulant og Proffcom
FOTO: Istock/LØRN

Ukens episode: Konkurranse i kundeservice

Få med deg Silvijas samtale med Håvard Claussen Martinsen i Kulant og Robert Gati fra Proffcom. Blant annet ser de på hvilke dilemmaer som oppstår som resultat av å outsorce kundeservice og hvordan man løser dette.

I våre podcaster samtaler Silvija Seres med landets fremste næringslivsledere, politikere, akademikere, gründere m. fl.

Her snakker hun med styremedlem i Kulant, Håvard Claussen Martinsen og salgsdirektør i Proffcom, Robert Gati. ProffCom er en ledende aktør innenfor kundeservice og salg, og er en av Kulants konkurrenter. Vi får i denne samtalen se hvilke dilemmaer som oppstår som resultat av å outsorce kundeservice og hvordan man løser dette. Kundeservice skal gi et stort konkurransefortrinn, så hvordan løser Kulant det vs. Proffcom?

Bedrifter som velger outsourcing tar denne funksjonen nesten aldri inn house igjen.

Robert Gati, ProffCom

Hør ukens episode (45 min)

Sagt om Lørn University’s program for livslang læring:

Dette er det beste programmet for livslang læring vi noensinne har gjennomført. Det har engasjert hele organisasjonen. Sterke bonuseffekter har vært flere salgs leads og referansehistorier

Asle Sjørbotten, adm.dir. i Vitari

Faktaboks

LØRN er en digital læringsplattform ledet av Silvija Seres. LØRN tilbyr lydbasert mikrolæring, som revolusjonerer utdanningsformatet ved å implementere lyd som teoretiske kilder som utgjør kunnskapsrike mikrograder som kan tilegnes hvor som helst og når som helst. Silvija Seres er grunnleggeren av Norges mest populære plattform for teknologipodcaster – Lørn.Tech, som fungerer som en læreplan for over 900 episoder i 35 teknologiske emner.

Mer om LØRN

Følg LØRN på Facebook