Webinar 1.11.2021_Bilde panel
FOTO: LØRN

Opptak av webinaret som ble arrangert 1. november

Kundesentrenes møte med digitalisering

Kundeservicefunksjonen står overfor store utfordringer – og muligheter. Konkurransen er tøff, og terskelen er lavere enn tidligere for å bytte leverandør om man ikke er fornøyd med servicen. Samtidig gir teknologien unike muligheter for å yte verdens beste service. Hva kreves av kunnskap for å henge med i dette kappløpet?

SE OPPTAK AV WEBINARET

(PS! DRA MARKØREN 15 MINUTTER FREM I FILMEN, SLIK AT DU SLIPPER «NEDTELLINGEN»)

De du møter i webinaret: 

Silvija Seres fra LØRN, som forteller om hvordan call center-bransjen kan utnytte de fantastiske mulighetene teknologien gir.

Jørn Torbergsen fra NAV, som belyser hvordan den virtuell agenten Frida var til unik hjelp for etaten da pandemien rullet inn over Norge i fjor vår.

Anders Mærøe, fra Sem & Stenersen Prokom, som blant annet står bak Kommune-Kari.

Rune Akselsen fra Kulant AS, Sverre Torjuul fra (Maskineriet) og Corinne Fjellsås fra Icon Business Media og Kundeservicenytt.

Om Lørn

Lørn er en digital læringsplattform ledet av Silvija Seres. Lørn universitet tilbyr lydbasert mikro-læring, som revolusjonerer utdanningsformatet ved å implementere lyd som teoretiske kilder som utgjør kunnskapsrike mikrograder som kan tilegnes hvor som helst og når som helst. Silvija Seres er grunnleggeren av Norges mest populære plattform for teknologipodcaster – Lørn.Tech, som fungerer som en læreplan for over 900 episoder i 35 teknologiske emner.

Mer om Lørn

Følg Lørn på Facebook