Videoforedrag du ikke bør gå glipp av:

Hvordan samarbeide med “annerledes” personer?

Kundeservicebransjen er herlig mangfoldig. Du finner folk fra flere kulturer og med ulik bakgrunn. Her finner du også stor variasjon aldersmessig. Flere har i tillegg kollegaer med nedsatt funksjonsevne. Når du tenker etter; har du noen gang følt at du var forutinntatt overfor en kollega? Eller har du sett eller opplevd ting som har opprørt deg?

Dine tanker og overbevisninger vil, enten du er klar over det eller ikke, styre din adferd overfor dine medarbeidere.

Tør du å se på enkeltprestasjonene, og gi dine medarbeidere tillit? Eller går du i fella og forteller dem hva de skal gjøre, fremfor å lede dem i riktig retning?

30 minutter om mangfoldsledelse

Det er ikke gitt at verken trivsel eller resultat øker ved mangfold. Det kan til og med være tvert imot. Men, når en leder ser verdien av mangfoldet, og potensialet i den enkelte medarbeideren, da vil synergieffekten gi positive utslag.

Gå ikke glipp av denne muligheten, invester en halvtime i dette foredraget med Morten Nilsen fra konsulentselskapet Not Yet. Her får du mange få gode råd, praktiske og nyttige tips til hvordan du kan få frem det aller beste i dine medarbeidere. For husk; Utvikling av selskapet er resultatet av  utviklingen av menneskene.

Om Morten Nilsen

Morten har en allsidig og variert bakgrunn med blant annet teknisk utdannelse fra Befalsskolen for marinen og Sjøkrigsskolen. Han har også tatt lederutdannelse gjennom handelshøyskolen BI og psykologistudier ved universitetet. Hans arbeidserfaring strekker seg fra ubåttjeneste og personalsjef til å gründe to butikkjeder samt mange års erfaring innen konsulentbransjen.

Les mer om Not Yet