Stor interesse og engasjement
Over 120 000 sidevisninger og 55 000 unike brukere og forteller oss at dette er det interesse og behov for.
Vi skal fortsette å bygge og utvide denne digitale møteplassen. Vi skal researche og lytte til hva det er dere vil høre om, enten det er temaer som teknologi, ledelse, service eller annet. Målet vårt er at fagstoff og opplevelser skal møtes, og være lett tilgjengelig.
Toveisdialog og nettverksbygging
Etter sommeren utvides dette læringsuniverset, gjennom en ny plattform! Det blir fortsatt saker som engasjerer og inspirerer til læring, men i tillegg tilrettelegger vi muligheter for at også dere får gi uttrykk for hva som opptar dere, gjennom leserinnlegg, kommentarfelt og diskusjonsforum. Med andre ord gir Kundeservicenytt enda flere muligheter for læring og nettverksbygging.
Med dette vil vi ønske deg en fantastisk sommer!
Hilsen oss i redaksjonen og i kulissene 😊
Faktaboks
Kundeservicenytt 2.0 lanseres i august og vil inneholde flere nye og spennende moduler. Blant annet vil det etterhvert komme et diskusjonsforum. Det blir også mulig å sende inn leserinnlegg, vi kommer til å ha en “Nytt om navn”- seksjon og mye mer.